close


Hey Mr. cage man let me get a fresh breath(嘿!讓我離開這牢籠 呼吸一口新鮮空氣)


Cherry bomb head strong I could fake my own death(那女人的魅力太致命 只來得及偽裝我的死亡)
Hey Mr. fate man shuffle me a ninth life(嘿!老天爺啊 賜我九條命讓我有重來的機會吧)
I’ve been wrong, go long(過去的我已犯下太多錯誤)
throwing me a sharp right(我需要一個當頭棒喝!)
It’s not a picture perfect life(這不是想像中的完美情節)
Not what I had in mind(不是我心中所嚮往的)
Let me write my own line(讓我寫我自己的劇本)

I’ve got this place(我經歷過)
That I’ve filled with empty space(經歷過被空蕩蕩的虛無填塞)
Oh I’m trying not to face what I’ve done(喔 我試著逃避自己所做的一切)
My hopeless opus(我的絕望之作)
I’m in this race and I’m hoping just to place(處在這場比賽中 而我只希望被淘汰)
Oh I’m trying not to face what’s become of me(喔 我試著不去想像之後將被什麼取代)
My hopeless opus(我的絕望之作)

Hey Mr. safe man hustle me an okay(嘿 沒問題先生 用okay來敷衍我吧)
I could slide take a dive take it for the home team(我可以悄悄地讓我們滑鐵盧)
Hey Mr. postman slip me one more green note(嘿 郵差先生再給我多些發洩的平台)
I’ve been low hit the floor looking just to make broke(只差來個人將盪到谷底的我徹底擊碎)
It’s not a picture perfect life(這不是想像中的完美情節)
Not what I had in mind(不是我心中所嚮往的)
Let me write my own line(讓我寫自己的劇本)

Hey Mr.(嘿)
Hey Mr.(嘿 你)
Hey Mr. cage man(嘿 牢籠)
Cherry bomb(那致命的女子)
Let me get(讓我得到)

Cherry bomb(櫻桃炸彈)

Cherry bomb

arrow
arrow

    貓腦十一 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()